..........SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SAYA..........

Konvoi Jamuan

by Mohamad Azuan Bin Abdul Ghani on Nov.22, 2009, under


Pada 1 Januari 2010, iaitu pada awal tahun ini bermula la tarikh keramat bagi hidup kami, apa tidaknya pertukaran usia dari 23 ke 24 tahun. Wah... tidak ku sangka pejam celik je dah umur 24 tahun. Hari ini 7 Januari 2010, kami ada aktiviti jamuan makan di salah sebuah rumah rakan kami. Ini kira nak sambut hari jadi la ni.
Sambutan hari jadi itu dibuat di rumah keluarga beliau, yang terletak nun jauh di nogori Sombilan N9 ^_^ area nilai. So kitorang ni dengan hati yang terbuka dan ikhlas datang beramai-ramai ke rumah beliau bagi memeriahkan lagi jamuan makan-makan tersebut (datang mengabiskan makanan hehehehe).

Dengan bermodal kan EX5 aku, kami beramai-ramai berkonvoi la ke N9. Konvoi kali ini, kami seramai 13 orang terlibat, dengan moto mereka sendiri, ada yang bawak LC135, Lagenda, Wave pun ada ada, tapi yang paling hebat moto aku la, EX5 turbo haha...
Dalam perjalanan kami ke N9 sempat la kami berhenti di tepi lebuh raya dan perhentian tol, bagi membuat apa-apa yang patut. Dalam pada itu sempat la jugak tangan-tangan ini mengambil gambar untuk membuat gambar kenangan.























Dalam masa x sampai satu jam kami dah sampai ke tempat yang di tujui. Dengan aroma masakan yang dihidangkan menusuk ke rongga hidung ini, membuat kan perut-perut kami semua menjadi lapar. Di tambah pula dengan kek coklat berkacang, memang membuatkan diri ini menjadi bertambah lapar ^_^ hehehe. Sampai di sini je rasanya cerita ini, sebab nak makan pulak daa..
0 comments more...

0 comments

Post a Comment