..........SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SAYA..........

Lata Lembik "Konvoi"

by Mohamad Azuan Bin Abdul Ghani on Nov.22, 2009, under



Assalamualikum W.B.T dan salam 1 Malaysia. Apa khabar korang semua, diharapkan sihat hendaknya. Terima kasih kerana masih sudi membaca Blog ini. Hari ini saya ingin menceritakan serba sedikit kisah konvoi saya bersama kawan-kawan di "Lata Lembik" atau lebih di kenali dengan nama "LATA". Nak kata tempat ni cantik, tidak la jugak sebab tempat ini dah lama orang tinggalkan dan sudah lama tidak di usahakan. Tapi tempat ini merupakan tempat rekrasi yang paling terkenal suatu masa dahulu, dengan kemudahannya, tempatnya dan sebagainya.

Tempat ini juga merupakan tempat yang paling dekat dengan Kampung Saya iaitu tidak lain dan tidak bukan Felda Tersang. Dah namanya dekat, so lagi senang untuk kita buat konvoi bersama rakan-rakan. Seronok jugak buat konvoi simple ni, janji kita dapat rapatkan hubungan diantara rakan-rakan kita samada rakan sekolah menengah, rendah, tabika ataupun sewaktu dengannya ^_^ hehehe.

Lata lembik ni tidak la jauh sangat dari Felda Tersang, perjalanan biasanya mengambil masa dalam 30 - 40 minit sahaja. Disana kami buat macam-macam program sendiri termasuk la mandi sungai, BBQ dan sebagainya. Memang seronok kalau dapat bertemu semula dengan rakan-rakan seperjuanagn kita dahulu.
0 comments more...

0 comments

Post a Comment